ange25.gif

Oikein mukavaa Sunnuntaita kaikille laihduttajille. Minä olen ollut vähän niinkuin tauolla. Jotenkin kun alan olla oikeissa mittasuhteissa, niin into laskee. Mutta ei se haittaa mitään. Kun painonpudotus on toisarvoinen asia, niin paino oikeasti laskee. Nyt minä painan 78 kg. Eli painoa on pudonnut viime heinäkuusta noin 14 kg. Hyvä, minä. En tee enää niin ahkerasti noita vatsalihaksiakaan. Voi olla, että päiväkin on väliä ja päivässä saatan tehdä vain 20 - 40. Syönyt olen ihan normaalisti. Jogurtti on edelleen minun lempi välipalani. Olen jogurtin suurkuluttaja. Vielä kun saisi painon tuohon alle 70 kg:n, niin alkaisi olla täpissään. Toivottavasti heinäkuussa painoni olisi normilukemissa. En nytkään enää näytä lihavalta, en edes vähän pyöreältä. Laitan kuvaa, kunhan tyttäreni herää ja ottaa minusta kuvan. Siis sivuilleni.

Todellakaan Brulee, minusta ei tule luuviulua.